#Asonor

Jag är ju som bekant medlem i Buzzador. Jag är även gift med en snarkande man ;-) så när Buzzador erbjöd mig att testa Asonor, en nässpray som ska råda bot på just snarkningar så anmälde jag mig givetvis!

Den käre mannen ska spraya i näsan innan han går och lägger sig. Det glömmer han ibland dock. Vissa nätter vaknar jag av att han snarkar, men om det är de gångerna han har glömt att ta den vet jag inte. Jag är för trött för att komma ihåg att fråga dagen efter. Men totalt sett så har nog snarknätterna minskat.

De jag har delat ut sprayen till säger samma sak. De har svårt att komma ihåg att ta den.


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, låter som något min man borde testa!

2012-09-02 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback