Vad jag stör mig på

Jag går runt och stör mig på massor av saker. Kanske helt onödigt, för genom att gå runt och lägga energi på det så blir det ju inget bättre, men så är det.
Bland annat så stör jag mig på:
* människor som spottar omkring sig hela tiden
* folk som lämnar bilen obevakad på tomgång (utanför en skola dessutom!)
* föräldrar som inte tar sig tid för sina barn
* människor som bara bryr sig om sig själva, och som vill att alla ska planera utifrån dem hela tiden
* folk som inte kan skilja på mitt och ditt och beter sig som skit
* idioter som plågar djur (bensinindränkt katt här i byn)
...ja, listan kan göras ännu längre. Men det här var från senaste veckorna. Sen stör jag mig big time på min migränhuvudvärk som gör att jag inte tar mig ut på en joggrunda just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback