Vårkläder

Det börjar bli dags att kolla över barnens vårkläder. Jag misstänker att det kan bli en rätt dyr vår. Alla 3 barn har växt och behöver nog både det ena och det andra. Jag vill ju dessutom gärna ha dubbel uppsättning av det mesta så att det alltid finns kläder både hemma och på förskolan/skolan.
Funderar bland annat på dessa:
Men de känns nästan för bra för att det ska vara sant. Under 200:- och vattentäta med tejpade sömmar? Och just nu är det ta 3 betala för 2 på alla barnkläder där dessutom, så ja, det låter ju onekligen bra! Ska jag slå till kanske? Bilden är lånad från Lindex Shop Online.

Kommentarer
Postat av: Stina

Kul att du kollar min blogg igen, jag har inte heller kollat på din på ett tag men nu ser jag att du skrivit en del på slutet - roligt!! :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback