Det kom post....

Jag är med i Buzzador och får då och då testa olika produkter samt dela med mig av information och varuprover om dessa till vänner och bekanta. Efter avslutar kampanj så lämnar jag en rapport till Buzzador med åsikter och tankar från både mig och mina vänner. Just nu testar vi kattmat från Purina ONE. En kattmat som enligt tillverkaren innehåller allt en katt behöver för att må som bäst. Efter några veckors användande så ska katten vara mycket piggare och må bättre. I dag är första dagen och mottagandet var väldigt bra här hemma i alla fall. Max serverade Zelma maten i kartongen vilket inte var min tanke men säkert uppskattades av Zelma eftersom hon älskar kartonger av alla de slag. Maten gick också hem, hon åt nöjt!
Om du inte är med i Buzzador men vill bli, kontakta gärna mig så får du en länk att registrera dig på. Om du går via den länken får jag lite extra poäng men det blir ingen skillnad för dig om du går via mig eller deras egen hemsida.
Vad äter din katt för mat och har du koll på näringsinnehållet på den?

Kommentarer
Postat av: -ME-

Här serveras bara Royal Canin, Aysha blir tokskruttig i magen av annan mat. Själv buzzar jag en Nivea-duschkräm nu. :)

Postat av: Isa

Jag buzzar också, Lorea´l Youth code hudkräm för tillfället! :-)

Kram

2010-03-20 @ 19:44:46
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback