Stora barn

Mina barn börjar bli stora uppenbarligen! Idag förvånade Cassandra mig genom att räkna till sju! "Ett tå te fya fem set su" kom det ur hennes mun innan hon sprang iväg. Sen ko hon tillbaka och räknade igen innan hon på nytt sprang vidare. Och visst, hon räknar ju inte, men hon ramsräknar och det är inte fy skam det heller!

Alice har haft premiär hos frisören idag!  Men nej, vi har inte kapat hennes lockar, dock toppat en bit samt klippt upp håret något. Det är svårt att ha lockigt hår som blir vildrufsigt i lekarna när man är håröm. Men idag gick det så bra så! Alice satt helt stilla och blev sedan glad när hon fick ett rosa hjärta sprayat i håret!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh herregud, kan hon redan räkna till sju!!!!!
Duktig tjej!!!

Vi funderar oxå på ett till besök hos frissan med Max, men vill INTE ta bort hans underbara lockar!!!

Postat av: cia

Vilken tjej! Här lär nog båda sakerna dröja.

2007-03-06 @ 22:09:44
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

*stora ögon*
Verkligen inte fy skam!!
Lova kan fortfarande inte mer än runt sex ord!

Vad roligt att Alice varit hos frisören nu. Det börjar bli dags för Ludde igen också, men han vägrade ju sitta själv i stolen sist och skulle sitta i mitt knä och gömma sig under skynket när saxen närmade sig. Hihi...blev lite sisådär med klippningen då.
Vart gick ni någonstans med Alice? *nyfiken*

Kram, och du förresten, jag ska absolut med på klädbytardagen! Tack för att du säger till när det är, för jag har noll koll. :)

2007-03-07 @ 22:26:02
URL: http://guinevere.blogg.se
Postat av: schlagerkung

Jag kan också räkna till sju. Det är antalet gånger som Irland har vunnit Eurovision Song Contest.

2007-03-16 @ 14:01:35
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback