Förändringar......

Just nu händer en hel del i mitt/våra liv. En del saker håller jag för mig själv ett tag, men jag kan ju berätta att förutom att jag fått nytt jobb, så har även min älskade make fått ett nytt jobb med start i augusti. Två heltidsarbeteande föräldrar kommer att innebära vissa förändrinar för familjen i stort. Som tur är älskar båda barnen sin förskola men vi ska ändå försöka pussla ihop ett bra schema åt dem.

I lördags var min bästa kompis här med sin sambo. Av dem fick jag veta en "hemlis" som gör mig så otroligt glad! Berättar mer senare......

Idag skiner solen och jag jobbar min sista vecka innan jag får två välehövliga semesterveckor. Självklart hoppas jag på sol då med!

Vår bil är fortfarande på verkstan men jag hoppas att den blir klar snart, saknar den ju!

Kommentarer
Postat av: Sanna__b m. Ludvig, Lova o Ini

Vad nyfiken jag blir på dina hemlisar. ;-)
Grattis till A´s jobb, vad skönt för er! Vad är det för jobb han fått?
Hoppas du får en härlig semester. Andreas har också semester om en vecka så det klart det blir fint väder då. =)
Kramis!!

Postat av: cia

Hemlisar så spännande. Här rasade vår ford igår å tyvärr verkar inte det heller bli så billigt. Hoppas solen får lysa på er semester.

2007-07-18 @ 18:53:52
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Jenny

Älskar oxå att ha lite roliga hemlisar!!!
Självklart kommer solen lysa. P har semester tre veckor till.
Kul med alla roliga förändringar, men trist med bilen!
Ha det så gott!
Kram

2007-07-18 @ 22:23:01
URL: http://mammajennys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback