Det här med tid...

Inser att jag inte bloggat på mer än en månad! Jag har inte hunnit känns det som, allt går i 180 just nu!

Cassandras sår under ögat är nu borta i alla fall. Hon sövdes och det brändes bort. Ett litet och snabbt ingrepp som ändå blev så pass stort (syftar på narkosen) eftersom det satt där det satt. Det läkaren tog bort är skickat på analys men han trodde att det var "godartat" och eftersom vi inget hört så väljer jag att också tro det.

Vi har även haft magsjuka i vår familj, troligtvis vinterkräkan eftersom vi blev så utslagna. Jag var hemma från jobbet en vecka! Att vara gravid med en kickande bebis i magen och akut magsjuk är ingen rolig kombination :-/

Just nu jobbar jag på och både vill och inte vill att det ska vara mars snart. Jag längtar efter att inte vara gravid längre och slippa må illa, men samtidigt så har jag knappt hunnit fatta att det kommer en liten bebis som ska bo här med oss ;-) Idag konstaterade jag att när jag väntade Cassandra hade jag dåligt samvete över att jag inte skrev en lika detaljerad graviditetsdagbok som med Alice, men att nu den här tredje gången, ja då kom jag ju på idag att jag inte ens har tänkt tanken! Stackars barn, vad månne bliva ;-)

Kommentarer
Postat av: Sanna__b m. Ludvig, Lova o Ini

Hihi, och inte har ungen någon "mitt första år-bok" heller. Stackars nr 3! ;-) Jag har dåligt samvete varenda dag för den där jäkla boken.
Vad jobbigt det låter med magsjuka. Jag hade ju ett par gånger när jag var gravid med Ini och det var verkligen ingen höjdare. Fy tusan! Och du som mår illa ändå. Hur är det med det nu, ingen skillnad mot för tidigare?
Skönt att det har gått bra med Cassandras öga, jag tror inte heller att det är något konstigt.

Kram!!

Postat av: Jenny

Skönt att ögat blivit bra igen!!

Med tredje barnet i magen hinner man ingenting som man gjorde med första, men barnet är lika lyckligt för det!!

Det närmar sig med stormsteg!!

2007-12-03 @ 21:02:54
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: Linda M

Hej svejs! Du ska nog se att det blir en glad liten prick som pluppar ut i mars trots avsaknad av gravidblogg. Väntar ju som bekant första och ingen blogg i sikte. Är så trött på att sitta framför dataskärmen när jag kommer hem från jobbet att jag blir illamående bara av att se Rickard ta fram datorn. Men man kan ju hoppas att det kan bli en första året bok iallafall.. Några bra tips på såna böcker kanske?

Kramar Linda

P.S Dags för en fika snart va?

2007-12-10 @ 14:32:43
Postat av: cia

Skönt att höra att det gick bra med ögat. Nr 3 får bara hänga med utan den bomullsvärld som ettan fick men lika lycklig för det. Nr 3 har ju 2 extra personer som kan fylla i luckor från barndommen, så vem behöver minnesböcker;). Bra sätt att döva dåligt samvete.
Kram

2007-12-16 @ 08:58:29
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Stina

Tack så mycket! :o)

2008-01-05 @ 12:11:49
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback