NYSTART!

Imorgon är det dags! Jag är full av förväntan men samtidigt liiite pirrig. Imorgon är första dagen på mitt nya jobb och det ska bli så roligt! Som jag har länggtat nu under sommaren! :-) Men visst kommer det bli lite tufft de första veckorna när jag inte känner till den nya arbetsplatsens rutiner, barn, föräldrar eller kollegor. Allt nytt! 

Imorgon är också första dagen som vi är två heltidsarbetande föräldrar här hemma också. Känns som att det kan bli stressigt att komma iväg alla ungefär samtidigt på morgonen men vi kommer nog snart in i det. Vi har fått ihop ett rätt hyggligt schema för barnens förskolevistelse i alla fall. Men visst känns det att de ska gå heltid nu efter att ha gått max halvtid sedan "dagisdebuten". Nåja, det gäller inte för evigt. Om det går som det ska så blir det 15h/v i mars igen då jag förhoppningsvis går på föräldraledigt med den lill* krabaten som befinner sig i min mage!!! :-) :-)

Sådär ja, nu ska jag gå och packa jobbväskan. Barnens kläder till imorgon är redan framlagda, det ska nog funka det här..... :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nämen,vad är det jag läser...GRATTIS!!!!
Åh,vad kul!! Jag hoppas verkligen att du mår betydligt bättre med denna lilla krabat i magen, än du gjort de två tidigare gångerna!
Än en gång SUPERGRATTIS!!!
Kram
P.s. Lycka till på nya jobbet D.s

Postat av: Stina

Stort GRAAAATTTIISSSS till lillknodden i magen!!!!!!!!
Hoppas allt gick bra på nya jobbet idag också!
Kram!

2007-08-20 @ 17:14:26
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: cia

Men GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!! vad får man höra. Hoppas också att du får må bättre denna gång. Så spännande med både nytt jobb och pirr i magen. Får se om du också lyckas få 3 prinsessor ;).
Tusen kramar

2007-08-20 @ 18:41:38
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: bella

DET VAR SOM SJUTTON! GRATTIS GRATTIS TUSEN GÅNGER OM!!!

2007-08-20 @ 20:06:49
Postat av: Sanna__b m. Ludvig, Lova o Ini

Grattis igen vännen! :)
Hur har det gått på nya jobbet? Hoppas du trivs!
Kram, Sanna

2007-08-22 @ 19:22:36
URL: http://guinevere.blogg.se
Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Grattis, grattis grattis till lillbebben i magen! Åh vad underbart med en liten trea! Hoppas att du får må bra och kan njuta av både graviditet och nya jobbet (grattis till det också förstås!).
Kram
Isa

2007-08-23 @ 07:29:22
URL: http://isas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback