Slapp skavsår i fjällen!

Jag är ju med i Buzzador och har nu lägligt till sommaren fått testa Compeed skavsårsplåster. Perfekt tyckte jag som typ alltid får skavsår av egentligen alla skor pga min stortå. Compeed var givet att packa ner i väskan när vi drog upp till fjällen! 

Inför vår tur till Njupeskärs vattenfall vid Fulufjället packades skavsårsplåstren ner i min ryggsäck. Efter några timmars vandring hade jag mkt riktigt skavsår under foten. På med ett Compeed och fortsätta gå! Det funkade faktiskt över förväntan och tog bort en hel del smärta samtidigt som såret läkte! 

En annan dag hade min dotter skavsår av sina ballerinaskor. Samma där, på med Compeed! Funkade lika bra för henne! Mina kollegor och vänner som har testat är lika nöjda de. Kul när det faktiskt funkar som det utlovas! Enda minus tyckte jag att det var så svårt att få bort plåstret, det kändes som att jag drog bort en del av foten 😁

Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart vattenfall! Och skönt att bli av med skavsår ju!

2015-08-10 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback