Besprutad

Ja, så känns det. Nu har även jag och maken fått influensavaccin insprutat i våra kroppar. Jag är rätt förkyld och hade hört både att det då var bäst att avstå, men också att det skulle gå bra så länge man inte hade feber, vilket jag inte hade. Jag rådfrågade läkaren som var på vaccinationsstället i dag och han sa att helst skulle man ju inte det, men sen så sa han att det nog inte var någon fara ändå så han tyckte att jag skulle vaccinera mig. Hur som så mår jag inte bra just nu. Förutom snor och hosta så har jag fått en ordentlig huvudvärk, en riktigt öm arm, samt att jag är yr och mår illa. Det var den lördagkvällen det ;-) Jag hade tänkt att både hinna plugga och sen ha ett skönt fotbad med ett glas vin till.
Har DU vaccinerat dig?

Kommentarer
Postat av: -ME-

Jo. Vi gjorde det i torsdags. Jag kom undan med en duktigt öm arm och idag är värre än igår, men imorrn ska det vara borta om vi kör samma rejs som granntanten, så jag hoppas vi blir okej snart. Resten av familjen fick likadant. Det enda jag klurar på är om de verkligen tror att vi ska massvaccinera oss en gång om året resten av livet, för vaccinet verkar visst bara 9-12 månader. Skullentetro att jag gör det kan jag ju säga.

Postat av: Nina

Näe, jag gör nog inte om det. Fy vad jag har mått dåligt. Visst att det inte är en dans på rosor att ligga sjuk heller, men man vet ju inte hur man skulle reagera.

2009-11-22 @ 19:46:55
URL: http://mammanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback