Jag blir tokig.....

....på att lyssna på barnens musik! Jag måste fixa lite annan musik åt dem att lyssna på inser jag. Ofta lyssnar de på barnskivor med barnlåtar och det är helt ok, men i dag har de lyssnat på Bamses Dunderhits fleeeera gånger. Och det är rätt trist att höra Bamsecovers på Brandsta city Släckers eller vad de nu heter och liknande. 
 

   
 

Åh andra sidan kan jag tycka att Zlatanlåten är rätt uttjatad den med, så det blir som sagt dags att skaffa annan musik åt dem. Något tips?

Kommentarer
Postat av: Akå

Hej, jag gillar ju Jojje Wadenius "Goda´Goda´Guldkorn" Den är mysiga roliga svängiga låtar för både stora o små. Kram

2009-03-06 @ 20:49:10
Postat av: Isa

Jag har inga bra tips då våra barn överröstar musiken och inget intresse finns (för tillfället hoppas jag!). Men låt dem lyssna på det du gillar vetja! Blandat med lite Bamse eller Måns Zelmerlöv, Charlotte Perelli och Amy Diamond. På dagis är det de artisterna som hörs för det mesta när jag hämtar och de sjunger och/eller dansar.



Kram!

Postat av: schlagerkung

Melodifestivalen 2009. 32 låtar utan Bamse. Jag tycker iofs att Bamses dunderhits är bättre än Smurfhits på finska.

2009-03-12 @ 11:59:43
URL: http://schlagerkung.blogg.se/
Postat av: cia

Här är det Melodifestivalen som gäller just nu, för det var det MammaMia.

2009-03-23 @ 19:03:46
URL: http://emisfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback