Jodå....

...uppgifterna kom in i tid, och den ena har jag redan fått respons på av läraren. Bra sådan också. Jag jobbar bäst under press, men det vore ju ändå trevligt att slippa stressa in i det sista ibland. Jag har en uppgift som ska in på söndag. Den har jag inte börjat med, men jag har i alla fall kollat på den. 


I går var jag på BVC för att väga Max. Det gjorde jag också, men sen tyckte BVC-sköterskan att jag inte lät riktigt frisk så hon bokade raskt in mig på en läkartid och fixade lite så att jag nog fick gå före kön också. Och ja, jag äter penicillin nu jag med. 


Nu snöar det här i Skåneland. Vi har nog nästan 5 cm snö och det kommer mer. Det ser jättefint ut inifrån, men jag tror att det är rätt blött ute ändå, det är bara 0 grader ute.

Och eftersom det säkert är blött ute och jag ju tydligen är sjuuuk så blir det nog ingen långpromenad i dag, jag kanske ska ta och plugga istället? Vem vet....?

Kommentarer
Postat av: cia

Å har du börjat plugga igen, kul. Bäst att vara inne å ta igen dig tror jag.

Här har vi 15 minus och 50 cm snö nu så nog har vi vinter allt.Men solen skiner i alla fall!

Postat av: -ME-

Bara ljuset från snön gör det enklare i alla fall...



Jag är likadan med pluggeriet, fast just nu får det ligga på is. Det svider, men nu måste det vänta lite.

2009-02-11 @ 13:14:36
URL: http://vinterliv.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad pluggar du för någonting?

Krya på dig, hoppas pencillinet gör att du känner dig pigg fort som bara den.



Kram

2009-02-12 @ 20:57:18
URL: http://tripptrapptrull.wordpress.com
Postat av: Isa

Vad pluggar du? Och hur går det för er med allt det nya som kanske börjar kännas mer vant nu?



Krya på dig och hoppas att ni får en frisk och skön helg!



Kram!

2009-02-18 @ 07:41:35
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback