På plats!

Sådär ja, nu är vi på plats här nere i Skåneland! Efter att ha åkt 78 mil igår em/kväll/natt kom vi så fram runt 2.30. Då sov vi på sofforna hemma hos min kusin. Imorse var vi på banken och fick nyckeln och åkte sen till vårt nya hem! Underbart! Jättehärligt hus med precis lagom storlek på trädgård. Efter någon timme kom flyttlastbilen och ungefär då somnade så även Maxen. Flytt"nissarna" (stora och starka och vill nog inte kallas för nissar) bar in allting och jag och Andreas plockade upp det som de hade packat (mestadels kök). Nu är det väldigt mkt kartonger kvar men det känns ändå helt ok. Barnen sover i sina sängar och jag sitter i soffan med datorn :-) Zelma verkar ha tagit det hela bra också, hon ligger här och spinner. Imorgon vill barnen till havet, vi får se vad vädergudarna tycker ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

Åh, det låter som om ni kommer stortrivas!!



Hoppas vi får se lite bilder på hus och omgivning vid tillfälle!!



Ha det gott!

Postat av: Sanna

Vad härligt att allt gått så bra. Känns lite konstigt att ni är så långt borta nu. Men det låter som ett kanonfint hus. Hoppas också på att få se bilder snart!



Kram!!

2008-08-18 @ 15:58:11
URL: http://guinevere.blogg.se/
Postat av: Helena

Åhhh!!! jag blir avis, saknar skåne...

Lycka till med allt.

Kram



ps. jag har en kompis jenny som vill komma i kontakt med "mammajenny" be henne kolla in på erikssonnordberg.blogg.se

2008-08-19 @ 21:42:06
URL: http://kinnunen.blogg.se/
Postat av: Isa

´Vilket äventyr! Det låter jättespännande och ni kommer säkert att toppentrivas. Hoppas på att få se lite bilder av omgivningen så småningom.:-)



Lycka till med nya hemmet!!

2008-08-20 @ 07:59:12
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback