Är det en vanlig dag.....

...ja det är en helt vanlig dag, fast det är Ninas födelsedag *sjunger* Att fylla 28 passerar mig rätt obemärkt förbi, födelsedagarna var roligare förr tror jag bestämt *haha* Fick en fin blomma av jobbet i alla fall :-)

På lunchrasten gick jag en snabb skogspromenad, både på grusväg och i skogsterräng, fick upp flåset lite och det var riktigt härligt! Här hemma har jag gjort mina 50 sit ups och jag ska snart titta på sista avsnittet av "Middagen" på 3:an. Imorgon hoppas jag på promenadtillfälle igen!

Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS så jättemycket på födelsedagen Nina!!!! Jag kommer ihåg det nu när du skriver det, vi hade ju klassfest ett år på din födelsedag, visst var det så? Ha en härlig kväll! Kram

Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

GRATTIS igen!! Du fick mitt grattis på msn va?
Hoppas du har en bra födelsedag! :)

Kram, Sanna

2007-01-10 @ 20:42:14
URL: http://guinevere.blogg.se
Postat av: Isabelle

GRATTISKRAM!!

2007-01-10 @ 21:06:38
Postat av: Basilika

GRATTIS kramar från mig i efterskott! KRAM

2007-01-12 @ 14:59:46
URL: http://basilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback