Inte bra än

Nej, det känns inte bra än det här med jobbsituationen. Något bättre möjligtvis. Eller kanske oförändrat. Svårt att sätta fingret på i alla fall. Vi får se vad som händer till hösten. Då och då känner jag mig full av energi, även då det gäller jobbet, men så händer det något eller så säger någon något och så blir det som innan igen. Idag var dock en bra jobbdag i alla fall, även om jag blev väckt i ottan av min magsjuka kollega. Det var bara att kliva upp och infinna sig på jobbet 6,30 istället för 9, menmen det är sånt som händer.

Cassandra har just tillfrisknat från en förkylning men Alice har insjuknat så det verkar standard med minst en sjukling i taget härhemma. Jag har varit dålig i en och en halv vecka varav feber i en vecka. Jätteförkyld, halsont och snor + hosta, muskelvärk osv, som en vinterinfluensa typ. Jag längtar faktiskt till våren!

Nu när jag har varit sjuk har jag inte kunnat träna och jag har abstinens! Jag har kört lite tramp och promenader, samt ett och annat pass framför träningsdvdn som är inriktad på att stärka och bygg aupp, men iomorgon hoppas jag på att komma iväg på ett pass igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad tråkigt att det fortfarande inte känns helt ok på jobbet. Hoppas det löser sig snart.

Värst vad ni blivit drabbade av förkylningar och elände i år.

Förstår att du har träningsabstinens,du som varit såååååå duktig. Men det är inte värt att träna när man inte mår bra, det straffar sig oftast tyvärr.

Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback