TRÖTT

Åh, jag är så himla TRÖTT hela tiden! Jag sover nästan hela natten (förutom när jag hjälper något av barnen upp i vår säng), sen sover jag ens tund när jag kommer hem från jobbet och sen efter maten sover jag gärna en liten stund igen! Jag fattar inte! Så har det varit hela veckan. Idag när jag skulle vara hemma och plugga kom jag inte upp ur sängen förrän klockan var 12, det var hetl omöjligt, jag försökte men kroppen sa ifrån. Visst har jag lite ont i halsen men inget som borde ge en sån reaktion. Stressigt har jag det också, fräsmt i skolan, men även på jobbet. Det är mkt som ska hinnas med innan årets slut. Jag ahr då verkligen inte tid att sova så här mkt. Men vad gör man när ögonen faller ihop trots att jag sitter upp? Tejpar upp dem eller?Gah, jag tror jag behöver jullov........

Kommentarer
Postat av: Anja

Hmmm Nina... du är möjligen inte gravid???

blir riktigt nyfiken. Den där tröttheten kan såklart bero på stress, jag känner likadant, fniss... Men jag blir allt lite misstänksam ändå ;)

kramar

Anja (från AFF)

2006-12-14 @ 22:56:00
Postat av: Nina m Alice&Cassandra

Men shit Anja! Vad du skräms! Men nej, det tror jag inte att jag är iaf :-)

Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

;-) Tänkte samma som Anja faktiskt. Är du heeeelt säker?
Men trött blir man ju den här årstiden, även utan bebis i magen. Det är ju så mörkt jämt!
Hoppas du frisknar till snart och att inte resten av familjen också blivit smittad nu till jul och allt. Det var säkert vi som smittade dig, med tanke på att Ludde precis legat i feber innan vi träffades. :(

Kram!!

2006-12-15 @ 09:09:59
URL: http://guinevere.blogg.se
Postat av: Jenny m.Tim & Max & Knodd

Hmmm,mina första tane var oxå: Du kanske är gravid???????
Du mår ju tyvärr inte alltför bra under dina grav.

Men samtidigt kan det ju bero på all denna stress oxå.
Du meddelar väl alla nyfikna??

Kram

2006-12-15 @ 13:06:26
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: Basilika

Lyssna du på din kropp och tillåt dig att sova, kanske sover du igen missad sömn genom åren eller så är det stressen som tar ut sin rätt.
Hoppas du känner dig mera pigg snart.
kram!

2006-12-15 @ 19:07:50
URL: http://basilika.blogg.se
Postat av: cia

Visst är det så att du "slutat" plugga nu. Du kanske äntligen slappnar av och då kommer all trötthet du gömt undan. Hoppas det blir bättre.

2006-12-16 @ 23:08:45
URL: http://emisfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback