Stranden, Ullared och Legoland!

Det har varit en innehållsrik vecka minst sagt! Vi har varit på stranden flera gånger och barnen har grävt vulkaner samt geggat massor. De har stormtrivts med sina gummistövlar på de fina sandstränderna här i Skåne. På Sandhammaren grillade vi dessutom, mmm ljuvligt! Jag har även varit en sväng (nåja, det blev en heldag) i Ullared och shoppat loss tillsammans med min kusins fru. Trevligt trevligt! Nu är jag lite fattigare men har uppdaterat garderoberna samt köpt lite födelsedagspresenter till Cassandra och en hel del annat absolut nödvändigt *S* Och så är det bevisat att Ullared är bra också, förutom att det är både roligt och billigare att handla där, så gick jag ner ett drygt kilo i vikt också! Haha! Lite mat och massa spring för att hinna med allt var tydligen perfekt träning den dagen!

I fredags var vi på Legoland! Wow! Vilket ställe! Vi hade underbart roligt och det fanns massor som våra barn kunde åka, även Cassandra. Tänk er ett tex ett "Duploland" där allt, verkligen ALLT, är barnanpassat och ser ut som just Duplo! Dessutom kunde vi åka en hel del karuseller på övriga delar av Legoland också, + titta på alla uppbyggda miljöer såklart. Dit åker vi väldigt gärna igen! Det blev en lång dag och trötta blev vi, men också så otroligt nöjda!

Imorgon åker vi hem, tidigt tidigt. Det är alltid med en viss sorg jag lämnar Skåne. Jag trivs så ofantligt bra här med de gula böljande rapsfälten mot de gröna bördiga fälten och så det fantastiska HAVET såklart! Jag hoppas på att kunna åka ner snart igen.....

Kommentarer
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Åh, vad härligt det låter! Legoland är värt ett besök alltså, det låter ju superkul!
Är glad att ni haft en så bra vecka!! =)
*kram*

Postat av: Jenny

Tack för en liten semesteruppdatering!
Låter som om ni har det kanonbra!
/Jenny

2007-05-21 @ 18:30:19
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: schlagerkung

Davs!
Hvordan går det?
Det var pænt af dig at fortelle om Danmark. Jeg har ikke besøgt Legoland siden halvfjerdserne. Og den gang havde jeg ikke alderen for at flyve politihelikopteren. For helvede mand, jeg blev skideforbandet! På gensyn. Hav det godt! Hej hej

2007-05-22 @ 19:18:47
URL: http://schlagerkung.blogg.se
Postat av: cia

Låter ju inte ett dugg härligt *S*.
Kan tänka mig att det var bra.

2007-05-22 @ 21:51:32
URL: http://emisfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback