Jag blev utmanad.....

Jag har blivit utmanad av ME Det går ut på att man ska skriva ner vad man gjorde och minns av de år som slutade på 0, 2 och 7. Få se nu vad jag minns.....

1980: Minns inget specieltl, jag fyllde ett år, lärde mig gå samt flyttade från stan ut på en lantligare ort.

1982: Jag lekte en hel massa!

1987: Jag gick i skolan och tyckte att det var jättekul, speciellt med läsning!

1990: Jag började tänka på orättvisor och krig runt om i världen, Kuwaitkriget berörde mig mkt.

1992: Men jag minns ju inte! Gick i skolan och tyckte väl kanske inte att det var lika kul längre, men såg fram emot högstadiet.

1997: Gick näst sista året på gymnasiet och kämpade på med matten!

2000: Jobbade på Rätt Pris! och vantrivdes så jag började plugga till förskollärare, träffade min älskling på nolleveckan! Lever skönt studentliv!

2002: Säger äntligen upp mig helt från Rätt Pris! Pluggar på och har skoj på nationerna. Blir gravid och får missfall, blir snabbt gravid igen i december och kräks konstant!

2007: Är tvåbarnsmor som vantrivs på jobbet men inte vågar göra något åt det. Vidarutbildar mig till specialpedagog (har en termins heltidsstudier kvar).


Alltså, det var ju inte så mkt jag mindes så här på rak arm ju! Men jag i min tur utmanar nu....DIG! Hur mkt minns DU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback