Skit också!

Det var kamremmen som var av = 11 500! Shit alltså! Vad gör vi nu liksom? Kul? NOT!

Det är ca 5000 mil sen den byttes senast så det borde inte varit dags för det än (för då hade vi givetvis bytt innan haveri). :-(

Det känns jäkligt surt just nu.

Igår cyklade jag till och från jobbet (ca 1,7 mil enkel väg) och det gick bra frånsett att det var så mkt pollen i luften att ögonen geggade igen så idag har jag försökt få tag på folk från vårdcentralen för att fråga vart mitt recept tagit vägen (för till apoteket hade det inte kommit). Idag ligger jag således helt sänkt hemma, med rinnande kliande ögon.

Jaja, det blir bättre sen. Och tur i oturen är väl ändå att inte bilhaveriet hände i Danmark/Skåne el att vi hade någon semesterresa inplanerad. Nu blir det jag som får cykelmotion istället.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit vad tråkigt! Men som sagt inget ont som inte har något gott med sig...gratis motion!!!
Hoppas receptet kommer fram så du får lite lindrigare pollen....
Kram

Postat av: Sanna__b m. Ludvig, Lova o Ini

Lägg av!! 11 500 för kamremmen?! Var det våran bilmek som säger att han ska ha så mycket? Jag har fler nr till andra reparatörer om du vill ringa runt o jämföra?
Kram och hoppas ni mår bättre nu så vi kan ses i morgon!

2007-06-13 @ 19:10:20
URL: http://guinevere.blogg.se
Postat av: Nina

Ja, altlså eftersom kamremmen bara gick av i full fart så skadades ju en del i motorn, därav kostnaden :-(

2007-06-13 @ 20:33:12
URL: http://mammanina.blogg.se
Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Nej fyyyyy!!! Usch vad det svider när bilen pajar, och så mycket att man ska punga ut med 11 500!!! Jag tycker jättesynd om er, även om det inte blir billigare för det.
Stor kram!
/Isa

2007-06-13 @ 20:52:28
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: cia

Men vilken otur. Bilar är bra så länge de fungerar, men vad de kan kosta, blä.
Hoppas du får din medicin i alla fall så du slipper den delen.
Kram Cia

2007-06-14 @ 21:42:27
URL: http://emisfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback