En olycka kommer sällan ensam....

Jahapp, så gick datorn sönder också :-( Min älskade datatekniker som brukar kunna fixa alla andras datorer har tyvärr inte lyckats hitta felet på vår. Tur i oturen så har vi fler datorer men det var ju "huvuddatorn" som just nu är paj. *suck* Det är så mkt utgifter nu att jag blir tokig! En bra sak med det är att vi i alla fall tagit oss i kragen och lagt ut annons på Blocket på några av alla våra vagnar. En av tre är såld och hämtad, en kom igår för att köpa en annan men ingen av oss hade växel och hon skulle komma tillbaka (inte kommit än dock). Den vagn vi vill ha mest för är dock osåld. Någon som behöver en Teutonia Rocky? Finfin ståbräda kan ingå! ;-)


En annan sak jag ser fram emot är jag verkar ha chans på ett jobb på ett bra ställe nära mig...... Jag kan behöva en tumme el två på tisdag så berättar jag mer sen :-)

Nu ska jag tradera bort lite saker som bara tar plats och som ev kan ge oss några extra kronor också ;-)

Kommentarer
Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Tradera och Blocket är jättebra! Jag har sålt iväg massor för att slippa översvämmade skåp och lådor och fått en liten hacka med pengar också. ;-)
Hoppas vagnarna går iväg snart.
Urtrist med datorn, det är bara att hoppas att någon kan fixa den så att ni slipper skrota den...
Nu håller jag tummarna för att inga fler oväntade utgifter kommer!
Kram
Isa

Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Jag håller naturligtvis tummarna stenhårt för det ev jobbet också!!
Kram
Isa

2007-06-18 @ 06:58:26
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Sanna__b m. Ludvig, Lova o Ini

Vet precis hur det känns. Förra våren/sommaren var det ju lika för oss med Andreas sjukdom, vattenläckan, bilar som gick sönder, tv som gick sönder..huuu det kändes som det aldrig skulle ta slut. Men bättre tider kommer, jag lovar! :) Håller tummarna stenhårt för i morgon!!!
Kramis!

2007-06-18 @ 19:49:57
URL: http://guinevere.blogg.se
Postat av: cia

Nu har jag hållt tummen hela dagen hoppas det hjälpt. Å vilken otur ni har nu.
Kram

2007-06-19 @ 18:18:27
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Jenny

Verkligen otur, men hoppas att du får jobbet!
Håller verkligen en stenhård tumme!!
Kram

2007-06-20 @ 11:21:40
URL: http://mammajennys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback