Behöver flytvästar!

Trots att det regnar mest hela tiden så går det ingen större nöd på oss under semestern. Förutom kryss till Åland (fast vi gick inte ens iland *S*) så har vi hunnit med en tripp till Furuviksparken (både djur och karuseller), dessutom har vi hunnit med att bada på tomten, gunga i parken osv.

På onsdag är det dessutom tänkt att vi ska bege oss ut i Gryts skärgård (min pappa och hans särbo är där på hennes ö/stuga). Jag håller som bäst på att leta upp flytvästar. Vi vuxna får låna av de som finns i stugan, men det är till barnen jag är ute efter. På blocket hittar jag inga och att betala 400:- X 2 för två dagar ÄR inte så lockande. Nån som har två barnflytvästar över? *S* Om vi köper en till Alice kan hon ju m största sannolikhet ha den nästa år, men Cassandra lär väga över 15 då (men inte nu). Jaja, jag har några dagar på mig att leta, för flytvästar ska vi ju självklart ha :-)

Bilen, den är fortfarande på verksta'n. Håhåjaja. Den lär väl bli klar lagom till att jag börja jobba i Storvreta och inte längre behöver någon bil i vardagen. Just nu får vi låna min pappas bil, tack så mkt!

Kommentarer
Postat av: aDDe Stålis

Grattis och välkomna sen till "klubben". ;)

Postat av: cia

Här finns det västar, men det blir ju en liten omväg;).
Hoppas finvädret kommer då.

2007-07-30 @ 08:34:19
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Basilika

Gryts skärgård. Det är mina trakter det.:) Litegrann iallafall. Min farmor är uppväxt där och min pappa har alltid varit där om sommrarna sedan barnsben och åker gärna dit nu också. Ni åker möjligtvis inte förbi här? Då får ni gärna stanna och hälsa på oss. Ps, Några flytvästar har jag tyvärr inte. Kram!

2007-07-30 @ 11:18:28
URL: http://basilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback