Förvånad men glad!

Min absoluta favorit bland duschcremer är Nivea, och helst den nya med lotion i. Nu skulle jag som Buzzador få testa Dove deeply nourishing duschcreme och hade väl egentligen inga större förväntningar. Enligt Dove skulle huden vara mjukare efter bara en dusch! Jag var smått skeptisk till det, men blev förvånad! Huden är mjukare! Och jag som är en torris behöver inte smörja in mig massor efteråt heller! Wow! Lukten är jag dock inte så förtjust ut, den luktar tvål. Men jag har sett att den finns i flera andra dofter så jag ska testa mig fram. Nivea har fått en konkurrent! 


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag gillar den också!

2015-04-29 @ 19:11:43
Postat av: Stina

Åh, hur har jag missat den? Är den lika dyr som Niveas?

2015-04-29 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback