Digster

Digster är en musiktjänst som jag tycker är jättesmart. Det är fullt av spellistor, gjorda av alla möjliga, kända som okända. Spellistorna är uppdelade i olika gengers, vilket ju är bra som t ex vid träning. När jag står på crosstrainern brukar jag använda mig av spellistan träning. Digster sammankoppplas med Spotify (eller Winamp, men Spotify i mitt fall då).
Om man har betalvarianten av Spotify kan man även använda Digsters app och ha med sig spellistorna när man t ex är ute och springer. Det har ju inte jag, så det har jag inte kunnat testa.
Jag är ju en Buzzador och därför har jag nu fått testa Digster Premium. Om du också vill det, eller vill bli en Buzzador så hojta till så hjälper jag dig!
www.digster.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det var ju jättesmart! Jag har varit inne på sidan nu och ska regga ett konto tänkte jag. Tack för tipset!

2011-10-25 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback