Vårblåst och sol

Det är vår i luften! Jag känner det! Fast jag läste att det väntas snö till helgen, men det hoppas jag bara är fel uppgifter. I går var det 7,5°C och strålande sol, det är ju vår, något annat kan det inte vara. I dag är det visserligen lite gråare ute, det blåser lite mer, men det är i alla fall dryga 5 grader ute. Och på min promenad hördes mycket kvitter av glada fåglar. Ja, det lät faktiskt glatt, deras kvitter. Jag kvittrade dock inte lika glatt under promenaden. Jag testade en ny väg (ny för mig alltså). Markerad som gång- och cykelväg. Den var trevlig genom en liten skog och så, uppe på en höjd så utsikten var underbar. Men sen kom jag fram till en lååååång trappa, som också då var enda chansen att ta sig vidare. Eh, inte med vagn va? Så det var bara att vända och gå tillbaka. Då valde jag sen en annan väg tillbaka än den jag kommit på, så jag fick gå förbi ett stall med finfina hästar, och det är ju inte fy skam på något sätt så då var jag nöjd och
 glad igen :-) 


Min promenadpartner :-)

Kommentarer
Postat av: -ME-

Men han är ju såååååååååååå söt! Och 7,5 grader ÄR vår. Även om det kommer en snösväng till.

Postat av: åsa gillar rosa

Idag känns det inte vidare vårigt i Lund. Blåsigt och kallt. VAD stor lille Maxen har blivit. Länge sedan vi sågs nu... Varför inte en träff i Malmö i vår!??

2009-03-05 @ 13:17:14
URL: http://asagrundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback