Bloggar bara vid sjukdom?

Inte vet jag varför. Då jag har tid kanske?
I alla fall så harr 2 av 5 varit magsjuka sen i lördags. Eller, ja Alice är det väl fortfarande. Inte smittfri än i alla fall. Själv undrar jag om det är min tur nu?  Men det kan vara inbillning också. Det lär väl visa sig misstänker jag.
Det vore olägligt att bli sjuk nu känner jag. Jag har en del att avsluta på jobbet. Utvecklingssamtal att hålla och så där. För jag slutar snart! Och inte ska jag bara plugga i vår som jag tänkte. Nä, för det dök upp ett intressant jobb som jag sökte och fick. Men det är på 50% och här i byn (5 minuters gångväg dit bara). Så jobb + plugg 50% och den kombinationen tror jag kan ge mig mer tid med mina barn som jag önskar. Jag hoppas det i alla fall. Annars vet jag inte riktigt hur det ska bli.
Max har lärt sig sjunga "ti ta" med rörelser till. Givetvis är det Midnatt råder som avses och han är väldigt glad över att vi kan sjunga tillsammans. Tyvärr missade han ju luciatåget i går pga den förhatliga magsjukan. Men vi sjunger tillsammans i dag hemma.
För övrigt har jag fortfarande ont i armen där jag fick sprutan. Det känns lite märkligt.

Kommentarer
Postat av: -ME-

Hur länge sen är det du fick sprutan? För mig var det värst tredje dan och på femte var det borta. Det där vete tusan om jag gör om; jag hade inbillat mig att det var en livstidsvaccination och så var den bara för ett år!! ??? J kommer fortsätta få så länge han har krupp men sen tror jag mer på att ta smällen och bli sjuk och sen immun.

2009-12-16 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback