Livet går vidare....

Det är väl så, livet går vidare. Men det har varit lite tungt ett tag här nu. Barnens "halv"kusin fick akut flygas från Sthlm för hjärtoperation i Lund. Det stackars barnet var då en vecka! Fatta! En vecka! Man är yttepyttig då. Han opererades i 3 timmar (jag fattar inte ens hur ett läkarteam får plats att operera en sån lite) och han är nu återställd och hemma i huvudstaden igen. Men det var tummar och tankar och så som gällde där ett tag. Puh!

Nu är det min egen dotter som mår dåligt. Alice vaknade i tisdags och klagade över att hennes hjärta kändes konstigt och det bultade på både hårt och fort. När vi tempade henne hade hon bara 35,7 i temp. Vi har varit både på sjukhuset och på VC 2 gånger den här veckan. Prover ser bra ut men hjärtat slår som sagt väldigt fort. Läkaren igår sa att vi nog kunde avvakta men om hon blir sämre ska vi åka in med henne. Känns lite jobbigt när hon som idag blöder näsblod (vilket hon ju gör rätt lätt och så) säger att hon har ont i hjärtat....Jag får också det då! Det är jobbigt att inte veta, jag hoppas att hon snart blir som vanligt igen! 


Men annars är det bra med oss, vi njuter av vårvärmen!

Livet är skört, var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var rädda om er!!!



KRAM

Postat av: Isa

Ojoj, mycket på en gång för er. Jag förstår att det känns oroligt med hjärtat som slår fort. Jag hade nog krävt en ordentlig undersökning, för att kunna släppa oron eller gå vidare med behandling om så skulle behövas.



Ta hand om er!



Kram!!

2009-04-18 @ 19:19:46
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: schlagerkung

Det var tråkigt att läsa. Min favorit-Alice! Hoppas och tror att hon blir bra. Och det snart!! Hälsa alla. Kram Tomas

2009-04-20 @ 23:40:05
URL: http://schlagerkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback