Vi gjorde det!

Shit, vi GJORDE det! Vi flyttade verkligen drygt 70 mil söderut, utan att riktigt veta vad som väntade!

Jag får små ångestattacker ibland och undrar om vi är helt galna eller så. *gulp*

Nåja, på det stora hela så tror jag att det här kan bli riktigt bra faktiskt. Det mesta känns redan nu rätt så bra, trevliga grannar, barnen har en bra förskola, öppna förskolan är helt ok osv. Men jag saknar promenadvägar och kompisar! Och min pappa, men han kommer hit nästa vecka och hälsar på. 


Men åh, speciellt på kvällen så får jag lite gråtattacker och längtar "hem"....

Kommentarer
Postat av: Isa

Kramar om



Ni har gjort en jättesak, att flytta så långt! Jag är övertygad om att ni, med lite perspektiv på alltihop, inte kommer att ångra flytten. Även OM ni skulle flytta tillbaka så har ni i alla fall provat! :-) Låt tårarna komma, det är klart att man saknar massor när man flyttar så långt, ja även vid en kortare flytt kan det ju kännas jättesorgligt att lämna dagis, kompisar och grannar.



Tur att Internet finns så att vi får fortsätta följa er här!

Stor kram!

Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

Det är helt ok att vara lite ledsen. Det ÄR en stor grej att flytta oavsett hur långt.

Förstår att du saknar din pappa, men ni får se till att njuta av varandra när ni ses!



Skönt att grannarna verkar trevliga och att barnens förskola verkar helt ok!



Kram

2008-09-14 @ 09:51:36
URL: http://mammajennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback