Harmoni

Igår när jag var ute och gick (stegräknartävling på jobbet) med sovande Max i vagnen och bra musik i lurarna, då kände jag ett inre lugn. Ett lugn och en harmoni att det känns så himla bra i mitt liv nu. Allt känns så rätt och jag känner mig privilegiad och lycklig som får uppleva det.


Att solen sken gjorde säkert sitt också, men jag mår riktigt bra, även om det såklart är stressigt med tre barn emellanåt *S* Alice har haft en spricka i benet och varit gipsad två veckor och det har stundtals varit jobbigt att bära runt även henne. Igår åkte gipset av och nu håller vi tummarna för att hon också vågar tro att foten är hel igen så hon vågar gå på den. Att hon kunde cykla i två timamr igår, samt stå upp och gunga och att foten alltså rimligtvis borde funka att gå på också, det verkar hon inte riktigt våga tro...

Jag är urusel på att blogga, men om någon fortfarande läser här så önskar jag att ni också känner er glada och lyckliga!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag läser fortfarande! :) Det låter härligt att du är såhär lycklig, det är jag med! Kramar från björklinge!

Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

Kikar in titt som tätt!!

Vårsolen gör att man lätt svävar bort i tankarna!!

Stackars A! Skönt att gipset är borta igen!

KRAM

2008-05-02 @ 19:19:48
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: -ME-

Det är verkligen ett privilegium att få vara så harmonisk och lycklig - och också att vara så närvarande och medveten att man reflekterar över det och är tacksam. Jag drabbas också av insikten emellanåt. :)

Nu har jag lagt till din länk på min blogg, jag hoppas det är okej. Det är lättare att komma ihåg var man vill titta in om länkarna är samlade...

2008-05-12 @ 20:40:21
URL: http://vinterliv.blogg.se
Postat av: -ME-

Det är verkligen ett privilegium att få vara så harmonisk och lycklig - och också att vara så närvarande och medveten att man reflekterar över det och är tacksam. Jag drabbas också av insikten emellanåt. :)

Nu har jag lagt till din länk på min blogg, jag hoppas det är okej. Det är lättare att komma ihåg var man vill titta in om länkarna är samlade...

2008-05-12 @ 20:40:34
URL: http://vinterliv.blogg.se
Postat av: Isa

Vilken underbar känsla att må som du gör! Jag tittar in här flera gånger i veckan och blev så glad när jag lästa ditt inlägg som verkligen andades harmoni och lycka.

Kram!

2008-05-14 @ 21:41:44
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag kikar in emellanåt. Är lite blogglåg själv, men det är kanske på uppgång igen.
Underbart att du känner dig så lycklig, det gör mig glad!
Jag känner igen känslan du beskriver, den slår en ibland med kraft. =)

*kram*

2008-05-16 @ 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback