Ikväll smäller det!

Om man bryr sig det minsta om schlager så är det ikväll det gäller! Ikväll är det nämligen final i den svenska melodifestivalen och de allra flesta har i alla fall en åsikt om det hela. De flesta brukar dock vara av åsikten att "fel låt vann". Jag som av någon anledning inte riktigt gillar Charlotte Pirelli tycker att henns låt är bra faktiskt, låter så som en schlager ska göra enligt min mening. Christer Sjögren däremot, tja vad säger man? Den låten är verkligen ingen favorit hos mig och den låter som ett skämt. Dessvärre tror jag att den skulle kunna ge en hel del röster i en Europafinal. Men jag hoppas att den inte når dit som sagt. Vi känner en "proffstyckare" också, kolla in vad http://schlagerkung.blogg.se/  anser om det hela :-)

Kommentarer
Postat av: schlagerkung

Rätt låt vann! Och det gick ju väldigt bra för "proffstyckaren" :-)

Postat av: Isabell

Rätt låt vann enligt mig! Och visst är det kul med lite melodifestivalhyster?! :-)

Kram
Isa

2008-03-17 @ 12:47:24
URL: http://isas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback