Sjukling

Det känns så typiskt! Andreas har varit borta och jobbat i Skåne i två veckor och vad händer när han kommer hem; jo jag blir sjuk. Jag som längtat efter honom + att vi skulle kunnat hitta på något tillsammans som en familj idag, nu är jag istället ensam hemma och har sovit i flera timmar och vet kanppt vilken dag det är ;-) Rätt skönt iofs, för hade han inte varit hemma hade jag inte kunnat göra det. Jag har varit dålig sen i söndags, men ändå släpat mig upp varje morgon, fått iväg barnen till dagis och mig själv till jobbet men igår kväll när jag kom hem så kände jag att jag faktiskt hade feber :-(

Nåja. det är ju en världslig sak som Karlsson på taket skulle säga så jag ska itne gräva ner mig i det mer utan äta lite glass så att min hals vaknar till. För det får man när man är sjuk, sådetså! :-)

Tack för alla kramar efter mitt förra inlägg, det känns gott i själen att veta att det finns så fina männsiskor som ni där ute!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nämen din stackare!!
Hoppas glassen gjorde susen!!
Krya på dig!
Kram

Postat av: Sanna__b m. Ludvig, Lova o Ini

Usch, stackars dig. Det är inge kul att vara sjuk. :( Glass är man i sin fulla rätt att få äta när man är sjuk, godis o annat man är sugen på också. ;)
Hoppas du mår bättre nu!
Kram!

2007-09-24 @ 15:20:00
URL: http://guinevere.blogg.se
Postat av: Milla

Man SKA äta mängder med glass när halsen gått i strejk!! ;)
Kram & krya på dig gumman!

2007-09-24 @ 21:19:30
URL: http://mammamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback