Jag har hittat en enkät också!

Jag hittade denna enkät hos ME och eftersom jag är väldigt nyfiken av mig så får just du väldigt gärna svara på den!

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: -ME-

1. Vem är du?
-ME- förstås! :)

2. Är vi kompisar?
Definitivt. Det är synd att vi ses så sällan, men det påverkar inte om vi är kompisar eller ej.

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
På nätet i december -02 och irl... det var på bb första gången, eller hur?

4. Tycker du om mej?
Absolut!

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Både och. Folk är för snåla med pussar. Fast du håller till godo med en på kinden va? ;)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Ninisen. Bara Nina är så...vanligt?

7. Beskriv mig med ett enda ord!
Genomsnäll.

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Att du var rar men lite vek och försiktig.

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Delvis. Rar definitivt men vek? Pyttsan! *fnyser åt mig själv* Du är bara RUGGIGT mycket mer taktisk än vad jag nånsin kommer bli.

10. Vad påminner dig om mig?
Fullerö. *asg*

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Det finns en sak jag önskar jag kunde ge dig tillbaka, men jag vet inte om det är för personligt att skriva det här. Så jag fegar ur och säger ett stort men snorbilligt hus halvvägs till Enköping. ;)

12. Hur bra känner du mig?
Ganska tror jag allt.

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Jamen det ÄR snart två år sen va? P-a-t-e-t-i-s-k-t! När ses vi? Jag tror det skulle vara...trevligt? :p

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Näe. *s*

Postat av: Jenny

1. Vem är du? Jenny

2. Är vi kompisar? Ja,det skulle jag nog säga, även om vi inte ses ofta

3. Hur och när och varför "träffades" vi? Hösten-98 när vi båda började arbeta på Rätt Pris

4. Tycker du om mej? Ja

5. Skulle du kunna pussa/krama mig? Absolut krama

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Får bli Nina helt enkelt

7. Beskriv mig med ett enda ord! Snäll

8. Vad var ditt första intryck av mig? Snäll

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Definitivt

10. Vad påminner dig om mig? Rätt Pris

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Oj,pass

12. Hur bra känner du mig? Lite för dåligt

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? Var nog på ngt klädparty!!

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Den sitter redan där, så kom gärna dit och svara du med!!!

2007-05-05 @ 20:44:27
URL: http://mammajennys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback