Något har hänt i alla fall!

Jag har nu i veckan fått flera kommentarer på jobbet om att jag har gått ner i vikt, och jag blir så glad när då tydligen syns! Idag provade jag ett par jeans som jag inte kommit i sen innan Alice var påtänkt, så våren-02 var väl senast jag hade dem då, och nu kan jag ha dem igen! De sitter inte helt perfekt (än!), men jag kan gott och väl ha dem. Just nu har jag på mig ett par jeans som jag inte haft sen Cassandra var någon månad (låter jätteknäppt, men jag gick ju först ner en hel del och sen upp igen under amningen), och de sitter skitbra!


Jag behövde lite ljusglimtar i mitt, just nu rätt trista, liv. Angående jobb osv så har jag ständig ångest över vilka val jag ska göra. Något måste göras, vad är frågan?


Kommentarer
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Vad duktig du är! Jag tänkte faktiskt på att du såg smalare ut i ansiktet när vi möttes igår, men det gick så fort så jag hann ju inte se dig så mycket. Du såg i alla fall glad och fräsch ut tyckte jag. Att komma i gamla kläder är roligt. :D
Hoppas du kommer fram till något när det gäller jobbet, för så där kan du ju inte ha det.

*kram*

Postat av: cia

Kanonduktig är vad du är! Att komma i gamla kläder är inte helt fel!
Hoppas du kommer till ett beslut ang jobbet så att du slipper den biten.
Kram

2007-03-08 @ 20:57:46
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Jenny

Grattis, vad du är duktig. Förstår att det är kul att komma i gamla kläder igen!
(Jag har nog inte ens kvar några kläder från -02....).

Trist att det fortfarande är jobbigt på jobbet. Hoppas verkligen att det ordnar sig snart!

Ha det bra!

Kram

2007-03-09 @ 10:32:03
URL: http://mammajennys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback