Seger!

Mitt nyttighetstänkande håller i sig, varje eldig stund tränar jag något här hemma. Jag växlar mellan att hoppa hopprep, hederliga sit ups, träning med gummiband, sån där magrullsgrej (hjul m handtag på, som man har framför sig) och trampande på Mini Steppen som jag fick av Andreas! Det är jättekul! Jag är verkligen SÅ motiverad!

Och idag blev jag än mer motiverad, för jag provade några gamla byxor, och plötsligt har min garderob utökats med tre byxor och två kjolar som jag inte har kunnat ha sen innan jag blev gravid med Cassandra. Alltså måste detta ha gett resultat! Och större morot än det, det får jag nog inte! Så jag fortsätter i samma banor, för nu vet jag ju att det ger resultat! Och jag har fler gamla kläder sparade som jag gärna vill komma i! :-)

stepMin älskade Mini Stepper som förenar nytta med nöje! Går utmärkt att träna framför TV:n!

Kommentarer
Postat av: Basilika

Men OJ vad du är duktig!! Om jag hade hälften av din energi och go i mig så skulle jag bli jätteglad. Fortsätt i samma takt, man mår ju dessutom väl av det inombords också. Kram och heja heja!!

Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

Åh,vad jag tycker att du är duktig!

Själv skulle jag börja mitt godisfria vardagsliv (äta nå´n gång ibland),men vad kom P hem med....En chokladkaka!

Smitta mig med din motivation,tack!

2007-01-22 @ 20:19:46
Postat av: Stina

Oj, shit vad duktig du är! Bra jobbat!

2007-01-23 @ 09:38:36
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: cia

Å vad du är duktig! Förstår att resultaten ger ökad motivation.

2007-01-23 @ 21:37:31
URL: http://emisfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback