Lill-Bus i farten!

Cassandra går ofta under smeknamnen Lill-Bus eller kanske oftare Lill-Troll, och då benämns Alice som strostroll, gemensamma namenet blir således Systrarna Bus! Cassandra gillar allt som är busigt och lite tokigt, så det kanske inte är så konstigt att det är Pippi som är favoriten?

pippi!

Alice är fortfarande en sann Pippivän hon med, men just nu är det roligast med rosa och glittriga saker och hon dansar väldigt gärna. Lägg märke till hennes silverskor! Om hon fick skulle hon ha dem på sig jämt, men det får hon inte, de andas inte ett dugg *S* så vi kör med att fötterna måste vila emellanåt. Snart är de för små dock, men Alice sa igår att då skulle Cassandra få dem. Det var väldigt snällt, för Cassandra vill så gärna ha dem, men får knappt känna på dem för Alice (fast hon provar dem i smyg!). Silverskorna kallas ibland också för dansskorna av vår balettdansös!
silverskor

Förövrigt så har pappa A i familjen fyllt år idag, grattis min älskling! Hela 32 år blir han idag. Och jag har en hemlig present som får vänta till på lördag! Åh, jag är så nära att försäga mig hela tiden *S*


Kommentarer
Postat av: Basilika

Men vilka söta barn. Såå fina och uppklädda.:)Här hade vi en mycket intensiv pippiperiod ett tag.
Vad spännande med en hemlig present, jag med blir ju nyfiken juh...Kram!

Postat av: cia

Vilka goa ungar. Här är det Emil som är favoriten hos minsta damen, strålande förebild *S*.

2007-01-24 @ 21:09:25
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: systerA

Men sötaste Pippi jag nådonsin skådat!! Prima ballerinan går inte av för hackor heller!

Kram A

2007-01-26 @ 20:08:33
URL: http://systera.blogg.se
Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

Vilka sötnosar!!

Blir såååå nyfiken på din hemliga present....du avslöjar väl för oss oxå på lördag vad det är??

Kram

2007-01-26 @ 22:34:44
URL: http://mammajennys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback