Lång tjej

Cassandra har varit på en lite försenad 18-månaderskontroll. Hon är ju inte överförtjust i nya vuxna så hon pratade inte så mycket som hon brukar. Däremot pekade hon ut alla kroppsdelar som hon skulle på sköterskans docka samt ritade en fin klotterteckning. Sprutan får vänta eftersom hon är förkyld nu. Sköterskan blev imponerad av Cassandras längd, hon är drygt 89 cm lång och väger drygt 12 kg. Inte konstigt att jag tycker att vissa byxor i stl 86 redan är korta då med andra ord!

På tal om ord, så brukar ju Cassandra prata massor här hemma (hon har ju syster och mor att brås på *S*), häromdagen sa hon "Nej jag vill inte!" alldeles bestämt till mig för att lite senare säga "Nannanja haj myjoj i bjallan" och fnissa så som bara hon kan och studsade sen iväg! Nannanja är alltså hennes ord för Cassandra om någon inte förstod det :-)

Imorgon är det lördag och då äntligen får jag avslöja min överraskning för min älskling!

Kommentarer
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Vad är det för överraskning du har? Nu kan du väl säga va? *nyfiken*
Oj, vad lång Cassandra är, eller är det Lova som är kort? Hon var bara 78 cm för en månad sen!
Pratar gör hon ju massor också, Cassandra. *imponerad*
Här kommer det fortfarande inte fler ord än där, pappa och bompa *S*

Tror jag svarat på den där frågeenkäten förut, tycker mig känna igen den, men jag kan nog kanske göra det en gång till. :)

*kram*

Postat av: Basilika

Så spännande det där med överaskningen.:)
Ja, en riktig långis du har.:)) Och en riktig pratis.. Härligt. Olle pratar också mycket och gärna..Kram!

2007-01-29 @ 20:21:22
URL: http://basilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback