Jag har blivit utmanad!

Basilika   umanade mig med följande frågor:

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
*Hm, en hel del. Gick en kvällskurs, blev av med en bil, sålde en bil, åkte på finlandskryss med två barn, kombinerade arbete-studier-småbarnsmamma, bröt en tå, ifrågasatte mitt val av yrke.

Vilka länder besökte du?
* Finland och inget mer, lite trist, brukar annars resa mer

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
* Oj, inget just nu, eller 1/3 kanske när jag började jobba.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
* Jag kommer inte heeeeeeeem ikväll *S* samt Zlatan-låten haha

Vad gjorde du på din födelsedag?
* Det minns jag nog inte ens, det är ju typ ett år sen. Nä, jag minns faktiskt inte, åt tårta kanske? Var med familjen iaf.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
* Om jag hade lärt mig att inse mina begränsningar samt sagt nej till vissa saker. Nu var det ett rätt stressigt år tyvärr

Hur höll du dig från att bli galen?
* Det vet jag inte om jag gjorde *S* Grät kanske? Och bet sen ihop

Vem var den bästa nya personen du träffade?
* Anja, även om vi setts tidigare så vill jag säga henne, under 2006 fick jag ju träffa henne flera gånger!

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
* I stort sett ja, men inte vikten tex, men den försöker jag ta tag i nu.

Förhoppningar om 2007?
* Att få mer tid till att njuta av mina barn, alltså lära mig säga nej till saker och ting och prioritera det som är vitkigast för MIG.

Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?

*
Sanna
* Stina
* Bella
* Jenny


 

Kommentarer
Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

Har antagit utmaningen!!!

Kram

Postat av: Basilika

Vilka kloka svar du skrivit.Tack för dem.:)
kram!

2007-01-03 @ 20:25:30
URL: http://basilika.blogg.se
Postat av: Stina

Vad kul! Jag har också antagit utmaningen! :o)

2007-01-03 @ 23:46:20
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: cia

Tack för läsningen.
Kram

2007-01-05 @ 11:17:58
URL: http://emisfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback