Magsjuk :-(

Bläk, jag har varit magsjuk sedan i tisdags morse. Jag är ju ledig på tisdagar och hade tänkt hitta på lite roliga saker med barnen då, men icke. Jag tog mig från sängen till soffan och vidare till toaletten ungefär. Alice fick följa med Andreas på jobb och Cassandra fick vara hemma med mig, hon var dessutom lite risig i magen hon med. Cassandra är så olik Alice i sättet om man jämför dem i samma ålder. Elller på sätt och vis nu med. Alice är en virvelvind som inte har ro att sitta stilla och mysa några längre stunder, för då kan man ju missa en hel massa saker! Cassandra dock tar det piano och ser första bästa tillfälle att få ligga och mysa i famnen. När Alice är hemma eller det är andra barn runt henne tar hon det dock inte lugnt, då springer hon glatt omkring, men hon är en liten mysis allt som oftast ändå. Det uppskattades i tisdags, för annars hade det blivit jobbigt. Igår, onsdag var Cassandra hemma med mig också, men då var hon bra i magen igen. Idag börjar jag känna mig bättre och har lyckats få i mig fruksot och nu ska jag ge mig på lite lunch. Det är meningen att jag ska jobba imorgon igen, så de tär bäst att vara säker på att krafterna kommer åter!

Kommentarer
Postat av: Basilika

Usch vad jobbigt med magsjuka men vilken bonus att ha en sådan mysis som sällskap. Kram!

Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Urk, det är väl nåt Storvretavirus som går då. :( Jag har också varit magsjuk, men börjar bli på bättringsvägen nu, tror jag iaf. Hoppas du mått bra idag!
Kul att läsa om hur olika Cassandra och Alice är, Lova och Ludde är ju ungefär likadana. Lova är mycket mer kelig än Ludde, fast han är mycket mer för gos nu när han blivit lite större.

Kram!!

2007-02-02 @ 23:09:08
URL: http://guinevere.blogg.se
Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Usch, vad jobbigt med magsjuka. Hoppas att du mår bättre nu och att resten av familjen har klarat sig från eländet!

Kram
Isa

2007-02-07 @ 13:53:22
URL: http://isas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback