Helgen som var

Ja, i lördags var det då dags för min överraskning för min älskling. Helgen blev dock inte som jag hade tänkt, men det kommer jag till. Andreas visste att hans mamma och syster med barn skulle komma och fira hans födelsedag på förmiddagen, men han visste inget mer, även om han anade att det var något eftersom jag inte ville att han skulle gå ut på fredagen *S*. I alla fall, lördag morgon väckte jag Andreas med "Upp och hoppa älskling, dags att gå upp och packa!" Han fattade inte varför och jag sa att vi skulle sova borta. Farmor och faster och kusin kom och vi åt lite tårta sen åkte vi med bussen in till stan. Väl där shoppade vi lite för några presentkort vi hade (gratisshopping är liksom aldrig fel) och sen gick Andreas och tog en öl. Han visste att vi skulle någonstans runt 15-tiden, men han visste inte var. Vi gick en liten bit och svängde sedan in på Hotel Uppsala! Voilá! Där checkade vi in och duschade och hade det allmänt trevligt *S* sen gjorde vi oss iordning och gick ut på stan och väl där slöt de flesta av våra kompisar upp! Sen gick vi vidare till en födelsedagsfest där Andreas firades ordentligt! Himla skoj faktiskt!

Tyvärr drack jag lite för mk vin på festen så de tär väl det jag skulle velat ha gjort annorlunda då ;-) Det blev inte mkt hotellfruksot för mig om man säger så.....en kopp te typ. Men annars så hade vi det riktigt riktigt trevligt och Andreas uppskattade det hela! Och vi har redan bestämt oss för att göra om det senare i vår, men då utan fest utan bara vi! :-)


Kommentarer
Postat av: cia

Det mesta var ju trevligt i alla fall ;). Vi försöker också hitta en chans att smita på egen hand får se om vi lyckas.

Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

Kul att A tyckte om din överraskning!

Jag håller med om att ni ska åka iväg alldeles själva oxå nå´n gång.

Det har vi gjort två gånger och det är underbart även om man saknar barnen!!

2007-02-01 @ 21:39:52
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: Basilika

Vilken supermysig överaskning, förstår att det blev uppskattat.:) Kram!

2007-02-02 @ 21:31:35
URL: http://basilika.blogg.se
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Men åhh, vad mysigt!! Hotell Uppsala, det är ju där vi ska bo på bröllopsnatten. Var det så bra som vi hoppas??

Kram!!

2007-02-02 @ 23:04:21
URL: http://guinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback