Sådär ja!

Nu sover resten av familjen en välbehövlig middagsvila. Det är intensivt ibland med pigga och just intensiva barn ;-) Jag borde väl egentligen också passa på att vila lite, men jag har en jobbig jobbgrej att göra som jag känner att jag måste ta itu med innan jag kan slappna av. Sover ju dåligt på nätterna pga det så det är dags att ta itu med det. Hellre idag än imorgon och på måndag ska det vara klart.

Nåja, imorgon ska vi försöka hinna spana in Mora Träsk som är på turné och turen har nu kommit till vår stad. Det var mkt uppskattat av Alice förra året och jag gissar att det är än mer uppskattat i år. Sjunga och dansa är liksom livet för henne. Och cykla då. Ja, bara det är rörelse inblandat är tösen glad :-)

Vi ska åka på semester! Helt underbart ska det bli. Lite halvspontant också. För visst är det lite spontant med 5 dagars varsel när man har två små barn samt en katt och ett jobb att ta hänsyn till? Till ljuva Skåne och Malmgården (www.tufvessons.se) Förhoppningsvis har vi fina bilder på barnen med oss hem också :-)

Nä, nu ska jag ta tag i det jobbiga så kan jag förhoppningsvis hinna njuta av den underbara solen också!



Kommentarer
Postat av: Cia med E, I & Fanny

Vad härligt med spontansemester. Hoppas vädret håller i sig.
Mora träsk var en höjdare även här.
Kram Cia

Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Hoppas ni får en underbar semester! Låter härligt att bara åka iväg så där. :)
Vi åkte ut på landet i lördags morse och blev kvar där ända till igår kväll, så det blev inget Mora Träsk för oss. Vi höll oss till sol och poolbad, det lockade mer i det varma vädret.
Tack för dina snälla ord i min blogg, hoppas vi kan ses nästa vecka!

Kramar, Sanna

2006-06-12 @ 22:11:34
URL: http://guinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback