Ett nytt år

Idag, den sista dagen på år 2006, blir jag lite lätt nostalgisk och blickar tillbaka på året som gått. Vad jag är lycklig som får leva och bo med mina barn och man, se barnen växa upp i en trygg tillvaro osv. Det är inte alla förunnat. 2006 har innehållit många minnet, en del är inte alltför ljusa, men de bra sakerna överväger ändå de dåliga.

Inför 2007 har jag stora förväntningar, som inför alla år. Däremot vet jag, vis av erfarenhet, att inget går att ändra på en dag. Mina planer kommer sakta men säkert få ta plats, och jag behåller en del av dem för mig själv så länge ;-) Men en sundare livsstil ingår iaf i planerna, så mycket kan jag säga.

(Och ni som undrade längre ner om jag möjligtvis var gravid så kan jag säga att det är jag INTE och det ingår inte heller i  mina planer inför 2007, haha! )

Jag vill med detta inlägg önska alla eventuella läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Gott Nytt År vännen! Blir nyfiken på vad du har för planer ju! Hade gissat på en bebis till, men nehej... ;)
Hoppas ni får en mysig nyårsafton!

Kram, Sanna

Postat av: Stina

Hej! Han verkar må bra av den mjölkfria gröten (Sinlac från Nestlé har vi provat). Har även fått Nutramigen för att testa, ska prova ge honom välling av det imorgon innan han ska lägga sig. Hoppas bara att det försvinner i tidig ålder, jag hade min allergi tills jag var 12. Men jag har inte fått några förhållningsorder ang min egen kost med mjölk för han verkar tåla den. Hoppas det fortsätter så. :o) Hoppas ni hade en bra nyårsafton! Och GOTT NYTT ÅR!!!! önskar hela familjen

2007-01-01 @ 10:16:23
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Basilika

Detsamma till dig. Din text känns förväntansfull och positiv inför det nya. Härligt att läsa. Kram och gott nytt är vännen!

2007-01-01 @ 13:19:21
URL: http://basilika.blogg.se
Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

GOTT NYTT ÅR till dig oxå!

Hoppas gårdagskvällen var trevlig!!

Kram

2007-01-01 @ 16:18:24
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: Basilika

Jag har utmanat dig i min blogg.:)
kram!

2007-01-03 @ 10:45:06
URL: http://basilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback