Sitter här...

...med lite överbliven chokladtårta och ett glas vatten till. Kaffe hade ju klart varit både godare och mer pasande, men mjölken är slut, och kaffe utan mjölk är inte någon njutning. Så då får det bli vatten. :-)

Båda barn sover, kors i taket! Och i sovrummet dessutom! Efter lite protester från båda, så somnade de. Båda flickor ville vara i min famn, men det funkade inte riktigt samtidigt, Alice sparkade Cassandra i huvudet (inte så allvarligt som det låter), och C blev givetvis ledsen, varpå A blev ledsen för att C var ledsen p g a A. Snurrigt, men så var det. Jag borde väl också passa på att sova, för det var inte mkt sömn inatt. En snorig Cassandra höll mig vaken. Men, jag behöver även lite vaken tid för mig själv, att kunna sitta här tex, eller snabbt plcoka undan alla dessa saker som ligger överallt. Alice hade dukat upp ordentligt ute, med låtsaspizza och allt. Såg riktigt charmigt ut :-)

Nu ska jag surfa vidare innan mina älskade yrväder vaknar igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback