GOD JUL!

I morgon är det julafton! Klapparna är inslagna, Alice är nybadad och sover sött, julskinkan är griljerad och smakad på. Men bäst av allt just nu är att Cassandra är feberfri och mkt piggare! Hon åkte ju på att få öroninflammation, min stackars lilltjej, och äter pencillin sen i onsdags. Det är inte populärt hos damen ifråga, men det hjälper ju! Igår hade hon 39,4 och var hängig som bara den, men idag har hon jollrat, ålat omkring, samt faktiskt suttit själv kortare stunder! Hon mår bra nu och det är den bästa julklapp jag kunde få, som jag önskat mig det!

God jul


Kommentarer
Postat av: Basilika

Åh vilket fiint julkort!
God fortsättning och jag kan glatt meddela att Tomtens besök gick jättebra. Clara hade ju hunnit med att träffa Tomten på dagis några dagar innan. Berättelse finns i bloggen.

Kram Jennie (Basilika)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback